Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Sofie - 14 augusti 2013 09:36

Hej. Idag har jag varit med min klasskompis Emma. Det började med att jag gick ut för att möta upp henne, sedan gick vi hem till mig. Vi hade i flera veckor pratat om att vi skulle baka någonting. Hittade ett intressant recept på "trasselkakor" i någon Julia-tidning. Det var en sida med halloween special.
Det var lite knepigt och tog ganska lång tid men tillslut hade vi våra färdiga kakor. Jag vet inte om dom blev goda eller inte för jag smakade aldrig på dem men enligt Emma blev dom goda.

Efter bakningen åt vi lunch. Det blev en billyz panpizza med juice för Emma och en morot med vatten för mig. Jag känner bara helt enkelt att jag inte vill äta längre. Var helt slutkörd när hon hade gått hem. Kände mig svag och trött i hela kroppen. Åkte och hyrde film med mamma på eftermiddagen, klättertjuven. Jag minns inte så mycket utav filmen. Tror jag somnade efter halva. Dessutom kunde jag inte koncentrera mig alls på handlingen. Hade allt för mycket ångest över min kopp oboy jag var tvungen att dricka den kvällen.


Sorligt. Sorgligt. Sorgligt. Blev några veckor senare inlagd på sjukhus. Jag var egentligen för ung för allt det där. Vilken 10-11 åring ska bry sig så mycket om mat och utseende?


 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards