Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Sofie - 26 augusti 2013 15:09

Ny vecka. Nya möjligheter.
Blev av med mitt extrajobb förra veckan så det var en rätt jobbig vecka. Så nu är jag i full gång med att söka nya jobb igen. Ska ut på jobbjakt med Angelica på fredag, haha. Funny funny.
Ska även imorgon bege mig ut på äventyr och åka runt till diverse tv-produktionsbolag och dela ut statist cv:n. 
Har nästan saker planerade varje dag den här veckan och det är bra. Blir lite gladare i själen när jag har saker att göra och är på språng.

Har levt lite som en hamster den senaste veckan. Varit uppe länge om nätterna och sovit om dagarna. Inte med flit men har bara haft så sjukt svårt att somna. Ofta ligger jag i timmar och funderar och sedan inser jag att klockan vips är 05.00 och att solen börjar gå upp. Somnar jag då? Nej, då blir jag piggare istället.
Suck. Ibland känner jag bara såhär
      


Nu ska jag sluta med att blogga och istället knarka arbetsförmedlingens hemsida. Chao.

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards