Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Sofie - 30 augusti 2013 22:40

Känner mig lite låg just nu. Gårdagen bjöd på ett ganska jobbigt möte . Tårarna rann och jag kände att jag tappade lite utav den styrkan jag försökt bygga upp. Maken till människa har jag nog aldrig träffat. Jag förstår inte att jag råkar ut för de värsta. De där dumgökarna. Har alltid sådan otur när det kommer till vården. Fick lust att skrika och slå på den människan. Stirra henne i ögonen och säga "fuck you".

 Jag försöker tänka på alla de fina människorna jag har omkring mig. Det är galet. Även fast jag känner mig som jordens ensammaste människa har jag samtidigt så mycket kärlek omkring mig i min närhet. Så många personer som tror på mig, hejjar på mig.

Fortsätter söka efter jobb, men utan någon vidare lycka. Jag får panik snart. Måste.Fan.Ha.Ett.Jobb.Typ.Annars.Dör.Jag
Även sökt tusentals olika statistjobb de senaste dagarna. Även där lyser allting med sin frånvaro. Har en god vän till mig som är påväg att lyckas inom TV-branschen. Ska inte ljuga , jag är en smula avundsjuk. Skulle också vilja få vara med om de sakerna hon får vara med om. Men hon har å andra sidan verkligen förtjänat allt det. Någonting som jag tydligen inte gjort.

Jag skulle bara vilja få känna mig viktig för en gångs skull. Betydelsefull. Jag vill betyda världen för någon människa. Skulle vilja förändra någons liv.

  pics from greenalund. rockbjörnen 2013.

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards