Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Sofie - 14 januari 2014 16:49

Dagen har utbringat många känslor inom mig. Jag lär mig ständigt nya saker om mig själv. Tror alltid att jag lärt mig allt men blir förvånad varje dag då nya saker kommer upp. Kan man ens bli full-lärd?

Suttit och klottrat ner mitt favoritcitat på massa lappar idag.


         

 
Och det är så sant! Allt jobbigt du går igenom får dig att växa som människa. Alla erfarenheter får dig att mogna. Jag kan ibland känna mig äldre än min ålder pga allt jag varit med om, samtidigt som jag även kan barnsla till mig rejält när jag känner för det. Härligt att kunna svitcha sådär. Men citatet stämmer iallafall så jäkla bra. Alla vi som klarat oss igenom jobbiga perioder är starka. Vi är överlevare.

Hade ett sjukt bra och givande samtal idag med en fin person som fick mig att tänka om både 1 och 2 gånger. Vad fan är det för mening med att sitta här och klaga och jämra sig om att allt är skit när det finns så mycket roliga saker att göra ute i livet. Jag har så mycket saker att se fram emot. Varför kan jag inte kämpa lite mer för de målen? Fan Sofie, ryck dig i nackskinnet och bara kööör! Sitt inte hemma och deppa.



Min vecka ser rätt full ut med kompis-träffar, klättring och tv-inspelningar. Sedan så har jag fått lite svar från några jobb också, arbetsintervjuer.


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards