Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Sofie - 26 januari 2014 20:06

Vill dela ett klipp på min allra finaste Jonas när han tränar kampsport.

Han är så grymt duktig så det är nästan lite skrattretande och han kommer bli någonting stort i framtiden. Känner så mycket inför den här killen. 

Av Sofie - 26 januari 2014 19:32

Idag har jag varit och lunchat med två fina vänner, Emma och Tuva. Vi var på hundcafé Cofee and friends vid odenplan. Supermysigt ställe! Emma hade med sig sin hund Ludde och Tuva hade med sig chico , supersöta båda två. Ville ta med Fiona men tror inte det skulle blivit så bra, varken för Fiona eller för de andra hundarna, hah!
Det visade sig att ägaren till cafét var självaste Carin Da Silva, ni vet hon dansaren från Let´s dance. Så himla kul att få träffa henne i verkligheten. Supersnäll var hon också.

     MAAT!

Tuvas Chico                     Emmas Ludde

Pratade lite med Carin och frågade om jobb. Om de kanske ev. kunde behöva lite extrahjälp då jag söker jobb nu. Hon sa att jag skulle komma tillbaks imorgon med ett cv så det är precis det jag tänker göra.

PUSS

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards