Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Sofie - 17 januari 2014 22:16

Idag har jag legat hemma med feber. Så himla typiskt. När jag är ledig så slår febern till. Eller ledig och ledig, jag är ju alltid ledig nu men jaja   .
Hade tänkt hitta på något kul idag men har mest legat i soffan. Så ovärt!
Var lite småsjuk igår också men pallrade mig iväg till capio ändå bara för att få träffa den fantastiskt underbara sjukgymnasten fast så fort jag satte foten innanför dörren därhemma kände jag att febern började komma tillbaka igen.

Seriöst! Jag brukar aldrig vara sjuk annars. När jag var mager och underviktig fick jag aldrig feber eller liknande. Och nu känns det som att jag är jätte infektionskänslig. Som att kroppen vågar "tillåta" sig själv att bli sjuk nu. Min kropp är och kommer alltid förbli ett mysterium.

Jag har en auditon som jag har planerat att gå på i helgen så jag hoppas jag kan gå dit utan feber.

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards