Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Sofie - 15 januari 2014 13:07

Nejdå. Inte direkt. Men nästan.
Eftersom att jag är den lilla plugghäst som jag är sitter jag just nu och knåpar på ett skolarbete som jag ska hjälpa en kompis med. Men det är faktiskt kul, jag har inget emot det liksom. Nu när jag ändå bara är hemma idag så är det rent utav kul att få ha någon sysselsättning. Dessutom får jag känna mig som en bra person när jag hjälper en vän i nöd , haha.

Lite skön musik jag lyssnar på för tillfället.


Toto- I´ll be over you


Dixie chicks - Not ready to make nice


Det är faktiskt en bra dag. Jag känner mig på väldigt bra humör. Förutom en liten ynka sak. Strömsholms djursjukhus ringde nämligen mig i förmiddags och frågade om jag ville sommarjobba där. YES! Men sedan kom vi till den där lilla detaljen med körkort och bil. Det går inte att komma till Strömsholm på annat sätt än med bil. SJUTTON också! Så förutom den lilla detaljen har allting varit bra. Men nu blir jag bra mer taggad på att skaffa körkort istället!

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards