Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Sofie - 22 januari 2014 23:34

Jag har som sagt haft en superfin dag!  På riktigt, jag sitter och ler framför datorn nu när jag skriver detta.

Förmiddagen spenderades med en gammal kompis från grundskolan. En helt otroligt underbar kille som jag lärde känna i 6an och hade spanska tillsammans med under 4 år. Han pluggar och bor numer i Australien dit jag förmoligen ska inom en snar framtid så vi satt och babblade i timmar om just Australien.
Det var många år sedan vi sist sågs och jag hade nästan glömt bort hur otroligt fin den här människan faktiskt är. Nu idag minns jag varför jag tyckte så mycket om honom i skolan.   

Dagen fortsatte med en filminspelning för programmet "Äntligen helg" som har premiär på kanal 5 nästa vecka. Med mig hade jag SÅKLART Jonas. Who else liksom? Min parhäst och kompanjon. Vi fick stå ute och frysa i timmar då inspelningen var utomhus. Halleljua. Men vi löste problemet genom att kramas hela tiden och värma upp varandra.

Kommer somna glad nu inatt med andra ord.


    

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards