Alla inlägg den 8 december 2010

Av Sofie - 8 december 2010 21:04

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inte så mycker erfarenhet utav killar och relationer direkt. Höhö. Har aldrig haft någon relation med någon.


Men jag antar att jag är en sådan som går mycket efter personlighet och insida. Visst kan han inte se ut hur som helst. Man kan ju faktiskt inte låta bli att titta på utsidan lite också, der är ädnå det man ser först utav en person. Men sedan spelar insidan en stor roll när man lärt känna någon. Jag har helldre en kille som är fin innuti än en som är supersnygg men en idiot.


Han ska vara snäll, omtänksam med humor samt kunna få en att skratta och vara på bra humör. Gärna vara lite romantisk också och tex komma förbi och överraska en med blommor någon gång ibland.

Större än mig ska han vara också, men det är nog ingen svårighet. Haha.



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards