Alla inlägg den 22 december 2010

Av Sofie - 22 december 2010 21:59

AAAARH. Låt mig få skrika ut min frustration över allt och alla. Jag känner bara hur less jag är på allting just nu. Känner hur jag blir mer och mer irriterad på folk i min närhet. Så trött på alla där hemma just nu bara. Känner att jag skulle vilja flytta hemifrån så fort som det bara går.


Det är bara massa onödigt bråk därhemma. Om allt mellan himmel och jord. Det går inte en enda dag utan att vi råkar ut i bråk. Bråk som slutar med att någon smäller igen dörren efter sig och skriker.


Fan vad jag inte orkar vara hemma just nu. Vill flytta långt bort, ha mitt egna hushåll och bo själv. Slippa allt vad syskon heter för en tid. Vill växa upp.

Längtar tills i vår då det blir Göteborg över 5 veckor för mig.



Chiao



Av Sofie - 22 december 2010 17:15

Vet precis hur jag skulle vilja ha det!

Fick jag välja skulle jag vilja vara Paris Hilton för en dag. Inte för att jag gillar henne något vidare, men jag gillar däremot lyxlivet hon får leva. Inte svallerpressens fula ord och rubriker, men övrigt. Tänk ändå att få leva hennes liv. Få miljontals pengar och i princip kunna köpa dig vad du vill. Och bo lyxigt. Bli bjuden på häftiga fester och liknande. Få allting serverat. Låter inte helt fel va?  


Skulle även vilja vara Vanessa Paradis för någon dag och få spendera tid/umgås med Johnny Depp  .

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards