Alla inlägg den 14 december 2010

Av Sofie - 14 december 2010 21:22

Ush vad det finns mycket att oroa sig här i världen egentligen.

Men just nu för mig är det religionsprovet på fredag som är det stora orosmomentet. Har ju inte gått skolan på heltid förut, förns nu. Och som jag har saker efter mig. Har massor att komplitera upp innan jag kan få mina slutgiltiga betyg. Och de ska jag bannemig ha. Tänker inte gå ut gymnasiet utan slutbetyg. Så det är bara till att ta tjuren vid hornen och göra det!

Så, prov på fredag om judendomen då.


Annars mår jag lite sådär. Humöret pendlar mycket upp och ner. Jag får visserligen inte lika djupa dalar som förut men humöret svänger lätt. Om det nu är en positiv eller negativ sak vet jag inte.


  

Av Sofie - 14 december 2010 16:52

Skulle skrivit om ett roligt minne igår men hann inte eftersom jag hade fullt upp igår med skola, teater och gala.


Det är svårt att välja ut ett minne. Har många roliga .


Ett som ploppar upp i huvudet på mig nu är tiden före Namibia då jag och två klasskompisar skulle åka och vaccinera oss. Vi anlände till kliniken och blev bemötta av en supersöt liten tant som skulle ta sprutorna på oss. När jag hade lagt mig ner på britsen och fått min spruta kände jag att jag blev lite snurrig.

Mina klasskompisar sa det till sjuksystern och då försvann hon iväg in till ett annat rum. Efter några minuter kom hon tillbaka med saft som hon började bjuda oss på, bara sådär. Hon höll upp mitt huvud som om jag vore en bebis och typ matade mig med saften. Haha. Hur sött som helst men det såg lite lustigt ut.



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards